Байланыш

Эгерде сиз сурооңузга жооп таба элек болсоңуз, анда төмөндөгү пикир формасын колдоно аласыз. Же башка ыңгайлуу жол менен биз менен байланышыңыз.

Биз жөнүндө маалымат шилтемеде жайгашкан Коом жөнүндө маалымат

Билдирүү жөнөтүү

Көпчүлүк үчүрда берилүүчү суроолор

Домендик аталышты каттоо үчүн, домендин атын каттоо мүмкүнчүлүгүн текшерүү зарыл. Регламентти окуп чыгыңыз, жеке маалыматты иштетүү боюнча компаниянын Саясаты менен таанышыңыз. Эгерде сиздин жеке эсебиңизде каттоо жок болсо, жеке идентификаторду каттаңыз (Жеке идентификатор (PID), төлөм тутумдарында жеке эсеп катары колдонулат). Тарифтерге ылайык, домендик аталышты каттоо үчүн төлөм жасаңыз. Жеке ID толтургандан кийин домендин атын каттаңыз.

Домендик аталышты каттоо үчүн, каттоо мүмкүнчүлүгүн текшерүү керек (Домен аты каттоо үчүн жеткиликтүүбү). Ырастоо үчүн WHOIS шилтемесин басыңыз. Издөө тилкесинде домен атыңызды (« ») жок, www жок , http жок жана https жок жазыңыз. Домендин аты бир эмес, бир нече символдон турушу керек, латын алфавитинин тамгасы же цифрасы менен башталып жана аякталышы керек. Орто символдор тамгалар, сандар же дефис болушу мүмкүн. Домендин аты дефис менен башталышы же бүтүшү мүмкүн эмес, бир дефистен турат, ошондой эле 2 же андан көп тиречиликти камтыйт.
Мисалы,

your-domain-name.kg
your-domain-name.com.kg
your-domain-name.net.kg
your-domain-name.org.kg
your-domain-name.edu.kg

Сырсөздү киргизгенден кийин, "Текшерүү" баскычын басыңыз. Эгерде домендин аты бош болсо, баракчада төмөнкү маалыматтар көрсөтүлөт: - "Домендин аты каттоо үчүн бош". Эгерде сиз "Тилке жараксыз форматта" деген билдирүүнү алсаңыз, анда сиз туура эмес форматты же туура эмес тамгаларды киргиздиңиз, же домендин аты ".KG" белгисиз көрсөтүлдү.
Эгерде домендин аты бош болбосо, баракчада домендин аты жөнүндө маалыматты көрсөтөт.

- Төлөм терминалдары:
«PAY24»
«QuickPay»
«О! Деньги»
«Umai»

- Мобилдик тиркемелер:
«О! Деньги»
«Megapay»
«Umai»
«Balance»

- Банк картасы VISA/Mastercard.
- Офистеги накталай акча.
- Учурдагы эсепке которуу.

Төлөм терминалдары аркылуу балансты толуктоодо, төлөм терминалынын менюсунда колдонуңуз - "Asiainfo PID балансын толуктоо". Жеке IDңизди киргизиңиз, "Next" баскычын басыңыз. Жеке ID, "Кийинки" баскычын киргизүүнүн тууралыгын текшерип, эсепти кабыл алуучу аркылуу сумманы киргизиңиз. Сиз койгон сумма терминалдык комиссияны алып салганда, сиздин эсебиңизге чегерилет. Дүмүрчөгүңүздү сөзсүз сактаңыз.

Мобилдик тиркемелер аркылуу балансты толуктоодо, мобилдик тиркеменин менюсун колдонуңуз - "Asiainfo PID балансын толтуруу". Жеке IDңизди киргизиңиз. Толтуруу үчүн керектүү сумманы көрсөтүңүз. Төлөө баскычын басыңыз. Эсептен чыгарыла турган жалпы сумма "Төлөө" баскычын басуудан мурун көрсөтүлөт.

VISA / Mastercard банк картасы аркылуу жеке IDңизди толтуруу үчүн, жеке эсебиңиздеги авторизациядан өтүңүз. "Баланс" шилтемесине өтүңүз. "Банк карталары" бөлүмүн табыңыз. "Онлайн төлөө" баскычын чыкылдатыңыз. Кийинки кадамда керектүү сумманы киргизип, "Улантуу"бас. Жаңы өтмөктө сиздин алдыңызда баракча ачылат, анда сиз картаңыздын маалыматын көрсөтүшүңүз керек: картадагы ысым, картанын номери, картанын жарактуулук мөөнөтү, CVV2 коду, e-mail, байланыш телефону. Аяктоо үчүн "Төлөө" баскычын басыңыз. Эгерде сиздин VISA / Mastercard банк картасы Интернет аркылуу төлөмдү колдобосо, анда кеңеш алуу үчүн картаңыз тейленген банкка кайрылыңыз.

Акча көрсөтүлгөн жеке IDге беш мүнөттүн ичинде түшөт. Каражаттын түшүшүн текшерүү үчүн, жеке эсебиңизге кириңиз. Учурдагы баланс сиздин жеке эсебиңиздин жогорку оң бурчунда көрсөтүлөт.

Сиздин жеке эсебиңизде, муктаждыктарыңызга жараша каражаттарды тескөө керек (Домендик аталышты сатып алуу, домендик аталышты улантуу, кошумча кызматтарды активдештирүү).

Автоматтык түрдө домендик аталышты узартуу тиешелүү "Автоматтык түрдө жаңыртуу" белгилөө кутучасы белгиленип, керектүү сумма бар болгондо гана колдонулат.

Эгерде кандайдыр бир себептерден улам терминал, ошондой эле кандайдыр бир төлөм системасы чекти бере албаса же сиз койгон сумма сиздин жеке идентификаторуңузга түшпөсө, анда кеңеш алуу үчүн төлөм системасынын кардарларды колдоо кызматына кайрылыңыз. анын ичинен монитордо же корпустун төлөм терминалында же мобилдик капчык тиркемесинде көрсөтүлгөн.

Тарифтерди экинчи жана үчүнчү деңгээлдеги домендик аталышты каттоо шилтемесиндеги Тарифтерден, тапса болот. Тарифтерден Экинчи жана үчүнчү деңгээлдеги домендик аталыштарды узартуу.
Салыктарды эске алуу менен көрсөтүлгөн.

Сиздин жеке эсебиңизге уруксат алуу үчүн Кирүү шилтемесине басышыңыз керек. Ачылган бетте PID тилкесинде жеке IDңизди көрсөтүңүз жана сырсөздү жазыңыз.
Эгерде сиз PIDиңизди унутуп калсаңыз, анда ачылган жаңы баракчада "PID суроо" шилтемесин басыңыз, жеке IDңизди каттоодон өткөрүүдө көрсөтүлгөн электрондук почтаны жазыңыз . Жана "Сураныч" баскычын басыңыз. Жеке ID сурагандан кийин, электрондук почтаңызды текшериңиз. Сиз электрондук почтанын дарегине жөнөтүлгөн Жеке ID аласыз. Электрондук почта аркылуу PIDди калыбына келтирүү аракетинин максималдуу саны, күнүнө 5 жолу.

Эгерде сиз сырсөзүңүздү унутуп калсаңыз, анда Сырсөздү талап кылуу кылуу шилтемесин басыңыз, сырсөзүңүздү калыбына келтире аласыз. Жаңы ачылган баракчада PID тилкемесине жеке IDңизди киргизиңиз. Жаңы сырсөз жеке ID каттоодо көрсөтүлгөн электрондук почта аркылуу сизге жөнөтүлөт. Эгерде сиз электрондук кат ала элек болсоңуз, спам папкаңызды текшериңиз. Электрондук почта аркылуу сырсөздү калыбына келтирүү аракетинин максималдуу саны, күнүнө 5 жолу.

Эгерде сиз электрондук почта же жеке ID киргизүүдө ката алган болсоңуз, анда киргизилген маалыматтын тууралыгын текшериңиз. Эгерде киргизилген маалыматтар туура болсо, анда:

- Сиздин жеке эсебиңиздин каттоосу жок. Сиз жаңы жеке күбөлүктү каттай аласыз. Же .KG домен аймагынын Администраторуна кайрылыңыз

- Сиздин электрондук почта дарегиңиз өзгөртүлдү. Сураныч үчүн PID, өзгөртүлгөн электрондук почтаны жазыңыз. Же .KG домен аймагынын Администраторуна кайрылыңыз

- Электрондук почта текшерилген жок. Жаңы жеке идентификаторду каттоодон өткөрүүдө, же жаңыртылган интерфейстин биринчи авторизациясы учурунда, шилтемени басып, жеке ID каттоо учурунда көрсөтүлгөн электрондук почтаны тастыкташыңыз керек. Шилтеме жаңы жеке идентификаторду авторизациялоодо же каттоодо түзүлөт жана электрондук почтага жөнөтүлөт.

Сиздин жеке эсебиңиздин аягында "Чыгуу" баскычы бар. Жеке эсебиңизден чыгуу үчүн, жогорку оң бурчта, профилиңизди тандаңыз, менюнун астындагы "Чыгуу" баскычын басыңыз.

Сырсөздү калыбына келтирүү "Авторизация" бөлүмүндө кеңири сүрөттөлгөн.
Ошондой эле, сырсөзүңүздү калыбына келтиргенден кийин, шилтемелерди басып, сырсөзүңүздү өзгөртө аласыз - Профиль => Профилди түзөтүү => Коопсуздук. Учурдагы сырсөздү жазыңыз. Жаңы сырсөздү киргизиңиз, жаңы сырсөздү кайталаңыз жана "Жаңыртуу" баскычын басыңыз.

Жаңы жеке идентификаторду каттоо үчүн, башкы беттеги Каттоо шилтемесине өтүңүз. Же ачылган жаңы баракка «Кирүү», «Register» дегенди тандаңыз.
Төмөнкү тилкемелерди толтуруңуз:

- Электрондук почта.
- Телефон. Ыңгайлуулук үчүн, өлкөнүн коду ачылуучу тизмеде жеткиликтүү. Байланыш коду менен телефон номерин жазыңыз.
- Өлкө. Каттооңуз бар өлкө көрсөтүлөт.
- Сырсөз. Сырсөз англис алфавитинин символдорун, жогорку (баш тамга) жана төмөнкү (кичине тамгаларды), ошондой эле сандарды камтышы мүмкүн. Сырсөз кеминде 8 белгиден турушу керек.
- Сырсөз тастыктоо. Сырсөздү кайра жазыңыз.

"Макулмун" кутучасы белгиленгенде, колдонуучу жеке маалыматтарды иштетүү саясаты менен тааныш экенин ырастайт. Жеке маалыматты иштетүү саясатын окуу үчүн "Купуялык саясаты" шилтемесин басыңыз. Каттоону аяктоо үчүн "Каттоо" баскычын басыңыз. Электрондук почтаңызды тастыктоочу шилтеме, ошондой эле жаңы жеке идентификатор сиз көрсөткөн электрондук почтага жөнөтүлөт.

Эгерде сиз электрондук кат ала элек болсоңуз:

1. Спам папкаңызды текшериңиз.
2. Сиз киргизген электрондук почта дареги туура экенин текшериңиз.

Алынган шилтемени баскандан кийин, сиз авторизациядан өтө аласыз. Эгерде сизде кандайдыр бир суроолор болсо, мурунку «Авторизация» пунктуна кайрылыңыз.

Жаңы жеке ID алгандан кийин жана жеке эсепке уруксат бергенде, колдонуучу домендик аталышты каттоо үчүн ээсинин картасын толтурушу керек. Ээсинин картасына жеке маалыматтар жана байланыш маалыматтары киргизилет. Жылдызча менен белгиленген талаалар милдеттүү. Домен атын каттагандан кийин, домен маалыматында фамилия, аты, атасынын аты же уюмдун аты, дареги, электрондук почтасы жана телефон номери гана көрсөтүлөт (WEB-WHOIS). Калган маалымат жеке кабинеттин колдонуучусуна гана жеткиликтүү.

Бул маалыматка төмөнкүлөр кирет: туулган датасы, паспорттук маалыматтар, ИНН. Ээсинин картасын толтурбастан, балансты толуктоо мүмкүн эмес, домендик аталышты каттоо, домендик аталышты жаңыртуу, ошондой эле бош байланышты эсеп -кысап жана техникалык байланышта көрсөтүү мүмкүн эмес. Колдонуучуну аныктоо мүмкүн болбогондуктан. Белгисиз адам домендик аталыштарды каттай албайт, ошондой эле финансылык операцияларды жүргүзө албайт.

Ээсинин картасын толтурууда колдонуучу ишенимдүү маалыматтарды көрсөтүүгө милдеттүү. Жеке маалыматтын маалыматы же байланыш маалыматы өзгөргөн учурда, өзгөртүүлөрдү киргизүү үчүн жазуу жүзүндөгү өтүнүчтү түзүү зарыл. Карта ээсинин өтүнүчү жаңы өзгөртүүлөрдү көрсөткөн тиешелүү документ менен ырасталышы мүмкүн. Байланыш маалыматынын актуалдуулугу үчүн карт ээси жооптуу. Маалыматтар ишенимдүү болушу керек, анткени расмий өтүнүч менен .KG домендик зонанын Администратору карт ээсинин же домендик ысымдын ээсин аныктоодо кыйынчылыктарга туш болушу мүмкүн. Ошондой эле, мисалы, эгерде байланыштын электрондук почтасы тиешеси жок болсо, анда карт ээси МААНИЛҮҮ билдирүүнү өз убагында ала албайт, жеке идентификаторду калыбына келтирүү жана сырсөздү калыбына келтирүү функцияларын колдоно албайт.

Административдик байланышта көрсөтүлгөн жеке ID домендик аталыштын ээси болуп саналат.
Домен аталыштарынын администратору төмөнкүлөргө жөндөмдүү:
- Домен атыңызды жаңыртыңыз.
- Домендик аталыштагы техникалык жана биллинг байланыштарынын жеке идентификаторлорунун номерлерин өзгөртүү.
- Домендик аталыштын жанындагы техникалык эсеп байланыштарында жеке ID номериңизди жазыңыз.
- Домен аталышынын NS жазууларын түзөтүү.

Домендик аталыштын мөөнөтү бүткөндүгү тууралуу администраторго билдирилет. Эгерде административдик байланыштын жеке идентификаторунун номери биллинг байланышынын жеке IDсинин номеринен айырмаланса, биллинг байланышы да эскертме алат.

Домендик техникалык байланыш, домендик аталышты техникалык колдоо үчүн жооптуу адам жөнүндө маалыматты камтыйт. Байланыш техникалык колдоо үчүн жооптуу, домендик аталышта иштөө үчүн техникалык колдоо көрсөтөт. Жеке эсептеги техникалык байланыш, домендик аталыштагы маалыматтарды түзөтүү мүмкүнчүлүгү жок.

Домендик аталыштын администратору домендик аталышты техникалык колдоо үчүн жооптуу катары өзүнүн жеке ID номерин көрсөтө алат.

Домендик аталышты биллинг байланыш, домендик аталышты төлөө үчүн жооптуу адам жөнүндө маалыматты камтыйт.
Биллинг байланыш, жеке эсеп, домен атын жаңыртуу мүмкүнчүлүгүнө ээ.

Домендин атын узартуу "Домендик аталышты узартуу"сүрөттөлгөн
Биллинг байланышы жеке каттоо эсебиндеги домендик аталыштардын маалыматын түзөтө албайт.
Домендик аталыштын администратору өзүнүн жеке ID номерин домендик аталыштын биллинг байланышы (төлөм үчүн жооптуу) катары көрсөтө алат.

Бул интерфейсте "PID колдонуу" деген жаңы функция ишке ашат. Бул функция ар бир байланыш үчүн жеке ID ээси тарабынан конфигурацияланган: административдик, техникалык жана биллинг. Каалаган коргоого жараша статус "Сураныч боюнча", "Тыюу салынган", "Автоматтык түрдө кабыл алуу" болушу мүмкүн.Алыдын ала, жеке ID "суроо боюнча" статусуна ээ. Бул статуска ээ болуу менен, жеке IDңиз, бир эле учурда үч кызматта Административдик байланыштын биринде, Техникалык байланышта, Биллинг байланышында, жеке ID ээсине байланыш катары көрсөтүлгөн электрондук почтага билдирүү келет, ошондой эле сиздин жеке эсебиңизде жеке ID Административдик байланыш тарабынан колдонулгандыгы же техникалык байланыш тарабынан көрсөтүлгөнү же домендик аталышты каттоодо же учурдагы домендик аталышта эсеп -кысап байланышында көрсөтүлгөнү тууралуу билдирүү. "Тыюу салынган" статусу Администратордун байланыш PID катары домендик аталышты каттаганда бардык жеке идентификаторлорго сиздин PIDти көрсөтүүгө тыюу салат. Ал PIDти техникалык же эсеп -кысап байланыш катары көрсөтүүгө тыюу салат. Эгерде сиздин жеке домениңизде башка жеке идентификаторду көрсөтүү керек болсо (талап кылынган ID "тыюу салынган" статусуна ээ болсо), анда бул PIDдин ээсине кайрылыңыз. Бул ID колдонуу мүмкүнчүлүгүн алдын ала талкуулоо жана жеке эсебиңиздеги жеке ID статусун өзгөртүү үчүн. "Автоматтык түрдө кабыл алуу" статусу сиздин жеке эсебиңиздин бардык колдонуучуларына эскертүүсүз жеке IDңизди колдонууга мүмкүнчүлүк берет. Башка доменге домен атын каттатканда (башка административдик байланышка), "Сурам боюнча" статусун колдонгондо. Өтүнмө 10 күнгө жарактуу. Ошондой эле бул убакыттын ичинде, 10 күндүн аягына чейин домендик аталышты каттоону демилгелеген Жеке PID Администратор тарабынан катталган домендик аталыштан PIDди жокко чыгара алат. Байланыш жана Техникалык Байланыш сурамдарынын мөөнөтү бүтпөйт. Жеке күбөлүктүн ээси жеке эсепке келип түшкөн өтүнүчтү кабыл алышы же четке кагышы мүмкүн. Эгерде жеке күбөлүктүн ээси өтүнүчтү тастыктаганга чейин өтүнмө эске алынбаса, реестрдин каттоо формасындагы маалыматтар өзгөрүүсүз калат. Ал эми жаңы домендик аталышты каттаган учурда, маалымат домендик ысымды административдик, байланыш, эсеп -кысап жана техникалык регистрациялаган жеке ID менен көрсөтүлөт.

Мисал:

ID-1-KG ID орнотуулары менен First Company ЖЧКсынын ээси менен:

Административдик байланыш: Сураныч боюнча
Техникалык байланыш: тыюу салынган
Эсеп -кысап байланыш: Автоматтык

ID-2-KG ID орнотуулары бар "Вторая Компания" ЖЧКсынын ээси менен:

Административдик байланыш: тыюу салынган
Техникалык байланыш: суроо -талап боюнча
Эсеп -кысап байланыш: Автоматтык

ID-3-KG Үчүнчү Компания ЖЧКсынын ээси менен EXAMPLE.KG жаңы домендик аталышын каттайт. Бул домендик аталыштын ээсин көрсөтөт, ЖЧК "Биринчи Компания". Техникалык жана эсеп -кысап байланышын "Экинчи компания" ЖЧКсы көрсөтөт.

Домен атын каттагандан кийин, домендик аталыштар реестриндеги маалыматтар көрсөтүлөт:

Домен аты: EXAMPLE.KG

Домен ээси:
ID-3-KG
ООО "Үчүнчү Компания"
Техникалык байланыш:
ID-3-KG
ООО "Үчүнчү Компания"
Биллинг байланыш:
ID-2-KG
ООО "Экинчи компания"

Жеке идентификатордун ээси "Экинчи компания" ЖЧКсы, Биллинг байланышына жөндөөлөрдө уруксат берилген, Автоматтык түрдө кабыл алыңыз. Ошондуктан, EXAMPLE.KG домендик аталышын каттоодон өткөрүүдө, эсептешүү автоматтык түрдө колдонулат. Административдик байланышта талап кылынган идентификатор домендик аталыштын ээсине колдонулган эмес, анткени жеке ID-1-KG ээси "Сурам боюнча" домендик аталыштарында Административдик байланыш катары PIDди колдонууну койгон. Жеке ID-2-KG ээси PIDди Талап боюнча домендик аталыштарда Техникалык байланыш катары колдонууну орнотту.

Жеке кабинетте ырасталгандан кийин гана, "Кабыл алуу" баскычын басуу менен, реестрде керектүү байланыш маалыматы колдонулат:

Домен аты: EXAMPLE.KG

Домен ээси:
ID-1-KG
ООО "Биринчи Компания"
Техникалык байланыш:
ID-2-KG
ООО "Экинчи компания"
Биллинг байланыш:
ID-2-KG
ООО "Экинчи компания"

Көрсөтүлгөн жеке идентификаторлордун ырастоосуз, домендик аталыштар жөнүндө маалымат домендик аталыштардын реестринде өзгөрбөйт.

Эгерде каттоо формасында, жеке ID көрсөтүлөт, анын статусуна орнотуулары коюлган, идентификаторду колдонууга "тыюу салынган". Каттоо формасы бар баракчада бул жеке ID аны колдонууга тыюу салганын көрсөтөт.

Эгерде сиз PIDди билбесеңиз, "Авторизация" пунктун караңыз.

Бул функция иштетилгенде, жалпыга ачык маалыматтар (Аты/Уюмдун аталышы, телефон номери, e-mail, дареги) кароодон корголот.

Жеке маалыматтарды коргоо домендик аталышты каттоодо же катталган доменде активдештирилиши мүмкүн. Толук маалымат регламенттин 6 пунктунда көрсөтүлгөн.

"Улантуу" баскычын басуу менен, катталган домен аталышынын алдын ала көрүү терезесине өтөсүз. Байланыш маалыматы жөнүндө сиз киргизген маалыматты камтыйт. Серверлердин аттары. Домендик аталыштарды каттоо аяктагандан кийин дебеттелүүчү баланс жөнүндө маалымат.

Компаниянын жеке маалыматтарды иштетүү саясатын окуңуз. Тийиштүү кутучаларды белгилеңиз "Макулмун". Каттоону аяктоо үчүн, "Улантуу" баскычын чыкылдатыңыз же "Кайтуу" баскычын чыкылдатып, домендик аталышты каттоо формасынын башына өтүңүз.

Жеке маалыматтарды иштеп чыгуу саясаты шилтемеси.

Домендик аталышты Кыргыз Республикасынын резиденттери, жеке же юридикалык жактар, ошондой эле чет өлкөлүк юридикалык жактар жана чет өлкөлүк жеке жактар каттай алышат. Домендин административдик байланышында аталган адам домендик аталыштын ээси болуп саналат. Техникалык маселелерди тез арада чечүү жана кардарды, брендди жана башка коргоону жакшыртуу үчүн домендик аталыштар маалыматы whois веб -баракчасына жайгаштырылган. Домен аты ээси маалыматты туура көрсөтүү үчүн жооптуу. Шарттар регламентте Шарттар регламентте, ДОМЕНДИН ДЕЛЕГАЦИЯСЫНЫН 3 ШАРТЫ менен сүрөттөлгөн.

Эгерде жогорудагы шарттар аткарылса (Домен аты катталуу үчүн бекер, жеке идентификатор кошулду), жеке эсепке каттоону улантуу үчүн, беттин сол жагында, "Менин домендик аттарым" шилтемесин басыңыз. => "Домендик аталыштарды каттоо". Барактын иш чөйрөсүндө, домендик аталышты цитатасыз, www, http жана https жок киргизиңиз. Домен аты латын алфавитинин тамгасы менен башталган жана аяктаган бирден ашык символдон турушу керек. Орто символдор тамгалар, сандар же дефис болушу мүмкүн. Домен аты дефис менен башталышы же бүтүшү мүмкүн эмес, бир дефистен турат, ошондой эле катарында 2 же андан көп дефисти камтыйт.

Ыкчам тизмеден керектүү домен аймагын тандаңыз - «.kg», «.com.kg», «.net.kg», «.org.kg» или, «.edu.kg», жана " Улантуу "баскычы

Кийинки терезеде талаалар: ээсинин PID, техникалык байланыштын PID, төлөмдөр үчүн жооптуу адамдын PID автоматтык түрдө жеке эсепке уруксат берилген жеке ID менен толтурулат. Эгерде домендик аталыш башка жеке идентификаторго катталууга тийиш болсо же башка жеке идентификаторду эсептешүү же домендик аталыштын техникалык байланышы катары көрсөтүү керек болсо, анда бул үчүн, домендик аталышты каттоодон өткөрүүдө, тиешелүү талаада керектүү жеке идентификаторду көрсөтүңүз. Домен аталышынын иштеши үчүн, "NS1" жана "NS2" талааларында жок дегенде эки аталыш серверлерин көрсөтүшүңүз керек. Эгерде сиз сервердин аты үчүн IP дарегин көрсөтүшүңүз керек болсо, анда "IP1" талааларында IP даректерин тиешелүү түрдө "NS1" серверине, "IP2", тиешелүүлүгүнө жараша "NS2" серверине ж.б..

Эгерде сиз сервердин атын билбесеңиз же кайсы хостингди колдонууну чече элек болсоңуз. Сиз «NSти билбейм» баскычын колдонсоңуз болот. Бул учурда «NS1» жана «NS2» талаалары автоматтык түрдө толтурулат жана каттоо формасы кийинки кадамга өтүүгө мүмкүндүк берет.

Авто төлөм - Бул жөндөө кийинки мезгил үчүн домен атын автоматтык түрдө жаңыртат. Төлөм 365 -күнү автоматтык түрдө дебеттелет. Бул параметр сиздин жеке ID эсебиңизде жетиштүү баланс болгондо жеткиликтүү болот. Эгерде сизде "Auto Pay" желекчеси бар бир нече домендик аталыштар болсо, домендик аталыштар алфавиттик тартипте төлөнөт.

Тема - жеке эсебиңизди колдонуунун ыңгайлуулугу үчүн караңгы жана жарык тема бар. Теманы өзгөртүү үчүн, жеке эсебиңизде шилтемени караңыз Профиль => Профилди түзөтүү => Негизги. Теманы колдонуу.

Бул функция иштетилгенде, жалпыга ачык маалыматтар (Аты/Уюмдун аталышы, телефон номери, e-mail, дареги) кароодон корголот.

Жеке маалыматтарды коргоо домендик аталышты каттоодо же катталган доменде активдештирилиши мүмкүн. Толук маалымат регламенттин 6-пунктунда көрсөтүлгөн.

"Улантуу" баскычын басуу менен, катталган домен аталышынын алдын ала көрүү терезесине өтөсүз. Байланыш маалыматы жөнүндө сиз киргизген маалыматты камтыйт. Серверлердин аттары. Домендик аталыштарды каттоо аяктагандан кийин дебеттелүүчү баланс жөнүндө маалымат. Компаниянын жеке маалыматтарды иштетүү саясатын окуңуз. Тийиштүү кутучаларды белгилеңиз "Макулмун". Каттоону аяктоо үчүн, "Улантуу" баскычын чыкылдатыңыз же "Кайтуу" баскычын чыкылдатып, домендик аталышты каттоо формасынын башына өтүңүз.

Жеке маалыматтарды иштеп чыгуу саясаты шилтемеси

Барактын сол жагындагы жеке эсебиңизде, «Домендик аттар» => «Менин домендик аттарым» шилтемесине өтүңүз. Барактын жумушчу чөйрөсүндө сиз домендик аталыштын Администратору (Ээси) болгон домендик аталыштардын тизмесин көрөсүз жана жеке IDңиз техникалык же биллинг байланышында көрсөтүлгөн.

Домендин каршысындагы "WHOIS" баскычын чыкылдатуу менен, сиз домен аты жөнүндө толук маалыматты көрө аласыз. Каттоо күнү, домендик аталыштарды каттоонун мөөнөтү, жеке IDлер, байланыш серверлерин жана домендин аталыштарынын статусун.

Домендин атын жаңыртуу үчүн, сиз:

1. Жеке IDде керектүү сумма болушу керек.

2. Каражат жетишсиз болсо, жеке күбөлүктүн балансын толуктаңыз.

3. Сиздин жеке эсебиңизде, кол менен толтурулган балансты жаңыртуу керек болгон домендик аталышка колдонуңуз.

Автоматтык түрдө домендик аталышты узартуу тиешелүү "Автоматтык түрдө узартуу" белгилөө кутучасы белгиленип, керектүү сумма бар болгондо гана колдонулат. Эгерде сизде "Auto Pay" желекчеси бар бир нече домендик аталыштар болсо, домендик аталыштар алфавиттик тартипте төлөнөт.

Жеке эсепти кантип толтуруу керек, "Жеке ID балансын толуктоо" пунктун караңыз.

Узартуу тарифтери үчүн "Тарифтер" бөлүмүн караңыз.

Жеке эсебиңизге кириңиз. "Домендик аттар" => "Менин домендик аттарым" шилтемесине өтүңүз. Узартуу керек болгон домендин каршысындагы "Узартуу" баскычын басыңыз. Кийинки терезеде, жаңыртыла турган домен аты туура экендигин текшерип, "Узартуу" баскычын басыңыз.

Доменди узартуу Административдик жана Биллинг байланыштарына жеткиликтүү. Электрондук капчыкты же төлөм терминалын колдонууда сиз төлөм системасынын менюсунда колдоно аласыз: "ASIAINFO домендик атын жаңыртуу". Сиз жаңырткыңыз келген домен атын киргизиңиз. Банкомат аркылуу төлөөдө сумманы киргизиңиз. Мобилдик электрондук капчыктар аркылуу төлөп жатканда, узартуу үчүн сумманы киргизиңиз. Жана "Төлөө" баскычын басыңыз. Бул төлөм ыкмасын колдонууда, жеке эсебиңизде домен атын кол менен узартуунун кажети жок. Сиз которгон сумма домендик аталышты автоматтык түрдө узартат.

Төлөгөндөн кийин, эгер сиздин домендик атыңыздын статусу Активдүү деп өзгөртүлсө, анда DNS серверлерин жаңырткандан кийин домен аты иштейт. "Серверлерди алмаштыргандан кийин домендик аталыш иштөөгө канча убакыт кетет" пунктун караңыз.

Cерверлерин атын (DNS) домендик аталыштын администратору (ээси) гана өзгөртө алат.

Барактын сол жагындагы жеке эсебиңизде, "Домендик аттар" => "Менин домендик аттарым" шилтемесине өтүңүз. Барактын жумушчу чөйрөсүндө сиздин алдыңызда домендик аталыштардын тизмеси ачылат. NS серверин өзгөртүү керек болгон домендик аталыштын каршысындагы "Түзөтүү" баскычын басыңыз. NS серверлеринин маалыматтарын жаңыртып, "жаңыртуу" баскычын басыңыз.

Доменжин аты дүйнө жүзү боюнча ар бир провайдердин DNS серверлерин жаңырткандан кийин NS/DNS серверлерин алмаштыргандан кийин иштейт. DNS серверлеринин толук жаңыртылышы 24 сааттан 72 саатка чейин созулушу мүмкүн.

Барактын сол жагындагы жеке эсебиңизде, "Домендик аттар" => "Менин домендик аттарым" шилтемесине өтүңүз. Барактын жумушчу чөйрөсүндө сиздин алдыңызда домендик аталыштардын тизмеси ачылат.

Домендик аталыштын Администратору (Ээси) гана биллинг жана техникалык байланыштын жеке идентификаторун өзгөртө алат. Керектүү домен атына карама -каршы, "Түзөтүү" баскычын басыңыз. Керектүү жаңы байланыш маалыматын киргизип, "Жаңыртуу" баскычын басыңыз.

Кандайдыр бир себептердесиз башка жеке идентификаторду көрсөтө албайсыз, же кандайдыр бир себептерден улам реестрдеги маалыматтар жаңыртылбайт, домендик аталыштар PID жаңыртылгандан кийин "PID колдонуу" бөлүмүн караңыз.

Жеке эсебиңизге кириңиз. Профиль баракчасынын менюсунун сол жагындагы шилтемени басыңыз, => "Профилди түзөтүү", => "Ээсинин картасы". Ээсинин картасын түзөтүү үчүн дарек, телефон номери, e-mail сыяктуу талаалар бар.

Толук аталышын же уюмдун аталышын, паспорттук маалыматын түзөтүү үчүн расмий өтүнүчтү / арызды түзүү зарыл. Жеке адамдар үчүн паспорттун көчүрмөсү талап кылынат. Ошондой эле жеке адамдар үчүн арыз тапшырууда жеке катышуусу талап кылынат. Юридикалык жактар үчүн, чыгыш номеринин артында, бланкта, жетекчинин колу коюлган жана мөөрү басылган чыгуучу кат. Сиз электрондук почта аркылуу сканерленген версиясын жөнөтө аласыз. Түпнусканы компаниянын кеңсесине каалаган ыңгайлуу түрдө жөнөтүңүз.

Бул кырдаалда жеке идентификатордун номерин, домендик аталышты жана жаңы байланыштын электрондук почтасын көрсөтүү зарыл болгон өтүнүчтү / арызды түзүү зарыл. Колдонмо үчүн эмне талап кылынат, "Жеке ID үчүн байланыш маалыматын кантип өзгөртүү керек" бөлүмүнө кайрылыңыз.

Captcha - маалыматтарды сактоодо, жаңыртууда колдонулат. Же кокусунан баскычтардын басылышын алдын алуу үчүн балансты колдонгондо.

Эгерде captcha сунуштаган сүрөт таанылбаса, анда сүрөттү басыңыз. Сүрөт ар бир басууда кийин өзгөрөт.

Домендик аталыштын башка кожоюнга берилиши Регламенте "ДОМЕНДИ КАЙРА ДЕЛЕГИРЛӨӨ ТАРТИБИ" 5 -пунктунда сүрөттөлгөн.

Домен аталышынын "Статусун" текшериңиз. Домен аты активдүү болушу керек. Активдүү домендин аты - бул мөөнөтү бүтө элек домендин аты. Домендин атын кантип узартуу керек, "Домендик аталышты кантип жаңыртуу керек" бөлүмүн караңыз.

Ат серверлери (DNS) туура экенин текшериңиз.

Домен аты жөнүндө толук маалыматты, анын ичинде серверлеринин даректерин веб-whois баракчасынан көрсө болот. Издөө кутучасына домениңиздин атын жазыңыз жана "Издөө" баскычын басыңыз.

Хостинг провайдериңиздин төлөмүн текшериңиз. Хостинг провайдеринин байланыш маалыматы келишимде жана веб -сайттарда жайгаштырылган.

Хостингди домендик аталышка туташтыруу үчүн, домендик аталыштын жөндөөлөрүндө кеминде эки DNS серверинин дарегин көрсөтүшүңүз керек.

DNS серверинин дареги NS (Server name) жана IP-address тилкелеринде көрсөтүлгөн. Эгерде сервердин аты Интернет аркылуу "жеткиликтүү" болсо, анда "IP дареги" талаасын калтырууга болот. NS талаасы, милдеттүү.

Эгерде хостинг провайдери көрсөтмөлөрдү жөнөтсө, анда сиз формадагы жазууларды таба аласыз:

NS1.HOSTING.KG

NS2.HOSTING.KG

NS7.HOSTING.KG

Андан кийин NS1 тилкесинде NS1.HOSTING.KG, NS2 тилкесинде NS2.HOSTING.KG жана NS3 тилкесинде NS7.HOSTING.KG жазыңыз.

Эгерде сиз хостинг провайдеринен көрсөтмө алсаңыз, анда серверлердин жана IP даректеринин аттары көрсөтүлгөн болсо, анда көрсөтмөлөрдү аткарыңыз. DNS серверинин аттарын да, IP даректерин да көрсөтүңүз.

Эгерде сиз өзүңүз NS1.HOSTING.KG, NS2.HOSTING.KG, NS3.HOSTING.KG IP даректерин билип, ар бир сервердин алдында IP даректерин көрсөтө алсаңыз, анда бул ката болбойт. Хостингге туташуу үчүн домендин аты. БИРОК! Хостинг провайдери IP-дарегин өзгөртсө, хостинг сиз үчүн иштебей калат. Ат серверлеринин жөндөөлөрүндө болгондой эле, туура эмес IP дареги көрсөтүлгөн.

Эгерде сиз өзүңүздүн DNS сервер программаңызды колдонуп жатсаңыз, анда сервердин атын формада көрсөтүңүз:

NS1.YOURDOMAIN.KG атынын алдында, сервериңиздин IP дарегин көрсөтүңүз.

Экинчи сервердин аталышын көрсөтүңүз:

NS2.YOURDOMAIN.KG атынын алдында, сервериңиздин IP дарегин көрсөтүңүз. Эгер эки сервериңиз болсо, IP даректери айырмаланышы мүмкүн. Эгерде сизде бир DNS сервери бар болсо, анда IP даректери бирдей болушу керек. Кайда, YOURDOMAIN.KG - бул сиздин домен атыңыз.

Эгерде сиз ошол эле серверлерде болсоңуз, анда ар кандай домендик аталыштагы бир нече сайттар үчүн хостингди колдоносуз. Экинчи домен үчүн жана ар бир кийинки үчүн, жөндөөлөрдө ар бир домен аты үчүн IP дарегин көрсөтүүнүн кажети жок. Анткени сиздин хостинг дарегиңиз интернеттен "жеткиликтүү". Бул Интернет провайдериңизди алмаштырсаңыз ыңгайлуу. Сиздин IP дарегиңиз ошого жараша өзгөрөт. Ошол эле учурда, сиздин жеке эсебиңиздеги домендик аталыштардын жөндөөлөрүндө IP даректерин өзгөртүү, сиз бир гана домен атын өзгөртүүңүз керек. Калган домендик аталыштар автоматтык түрдө жаңыртылат.

Домендин аты - Интернеттен дайыма табууга боло турган уникалдуу вебсайт дареги. Бул каалаган сайтка кирүү үчүн браузердин дарек тилкесине жазган домен аты.

Интернеттеги каалаган сайт физикалык жактан өзүнүн IP дареги серверде жайгашкан. Мисалы 101.112.124.137. Сиз муну сайтка кирүү үчүн колдонсоңуз болот, бирок бир нече сайттарга кирүү үчүн ар бир уникалдуу номерлерди эстеп калууңуз керек болсо, Интернетти колдонуу канчалык кыйын.

Домендин аты чекиттер менен бөлүнгөн бир нече бөлүктөн (деңгээлден) турат. Биринчи деңгээлдеги домен (оң жагы), мисалы .KG .RU же. SHOP, домен зонасы деп аталат. Экинчи деңгээлдеги домен - бул каттала турган домен аты. Мисалы, экинчи деңгээлдеги домен аты HOME.KG. Же үчүнчү деңгээлдеги аталышты домендин аты- HOME.COM.KG.

Хостинг – бул сайттын иштеши үчүн маалыматтар жана файлдар сактала турган веб-серверди ижарага алуунун бир түрү. Бул веб-сервер сайтты орнотуу процессин жеңилдеткен жана тездетүүчү программалык камсыздоону камсыз кылат. Мындай программалык камсыздоо төмөнкүлөрдү камтыйт:

- Почта сервери

- Файл сервери

- маалыматтар базасынын сервери

- DNS сервер

DNSSEC - бул DNS протоколуна IETF кеңейтүүлөрүнүн жыйындысы,домендик аталыштын IP дарегин бурмалоо менен байланышкан, кол салууларды азайтууга

мүмкүндүк берет. Ал DNS кардарларына домендик аталыштын тиешелүү IP дарекке болгон мамилесинин жарактуулугуна кепилдик берүүгө багытталган.

 Эгер сизде DNS сервериңизде конфигурацияланган DNSSEC кеңейтүүсү болсо, анда сиз реестрге ачкычтын жалпыга ачык бөлүгүн (DS) жарыялай аласыз.

Жеке аккаунтуңузга ачык ачкычты кошкондон кийин, WHOIS кызматында көрсөтүлөт, ошондой эле DNSSEC ачык ачкычын DIG же NSLOOKUP утилитасы менен текшерүүгө болот.

Сурооңузга жооп таба алган жоксузбу?

Жазыңыз же биздин абоненттик бөлүмгө чалыңыз. Байланыш маалыматтарыбыз : page_title дарегинде.

Суроолоруңуз барбы?
Биз менен байланышыңыз

CCTLD